ا
-
ارزش
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
اشتراک دانش
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
ب
-
بازاریابی کالای فناورى برتر
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
-
بخش زیستفناوری
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
برون سپاری
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
پ
-
پارادایم
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
-
پارادایم های جامعه شناختی
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
-
پژوهشگران نانو فناوری
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
ت
-
تصمیم گیری
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
-
تصمیم گیری خرید مشتری
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
-
تفکیک افقى
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
تناسب راهبردى
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
تناقض گونگى
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
خ
-
خرید سازمانی
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
ر
-
راهبرد
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
راهبرد
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
راهبرد بنگاه
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
س
-
ساخت یا خرید
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
-
سازمان کثرتگرا
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
ش
-
شبکه سازى
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
ص
-
صنعت دفاعى
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
ع
-
عملکرد
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
عملکرد راهبردى
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
عملکرد سازمانی
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
عوامل انگیزشی بیرونی موثر بر اشتراک دانش
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
-
عوامل انگیزشی درونی موثر بر اشتراک دانش
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
-
عوامل کلیدى موفقیت
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
-
عوامل موثر بر نوآورى
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
ف
-
فاز شکلگیری
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
فرآیند تجزیه و تحلیل شبکه ای AHP
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
-
فرآیند توسعه محصول جدید
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
-
فناوری
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
فناوری
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
-
فناوری های هوایی
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
ق
-
قابلیت های اجتماعی
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
-
قابلیت های شخصی
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
-
کارکردهاى مدیریت فناورى
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
گ
-
گراندد تئوری
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
م
-
ماتریس فناوری
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
-
مدل کسب و کار
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
مدل معادلات ساختاری
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
مدیریت منابع انسانی
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
موفقیت نوآورى
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
ن
-
نظام نوآوری فناورانه
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
نقاط مرجع راهبردی
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
نقشه راه
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
نوآورى تدریجى
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
-
نوآورى جهشى
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
-
نوآوری فناورانه
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
ی
-
یکپارچه سازی (هماهنگی)
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد