آ
-
آموزش
جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
-
آیندهنگاری انطباقی
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
ا
-
ابزار سیاستی
ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
-
ارتباطات درونی
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
ارزیابی اثرات آیندهنگاری
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
-
ارزیابی طرح ها
اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
-
اشتراک دانش
ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
-
اقتصاد متعارف
تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
الگوسازی معادلات ساختاری
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
-
الگوی باس
شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
-
انتقال دانش
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
-
انسجام
بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
-
اولویت دهی
اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
ب
-
بازار رقابتی
تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
بازاریابی درونی
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
بازنمود اجتماعی
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
بازنمود ذهنی
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
بازیگران نظام نوآوری
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
-
بستة کنترل
پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
پ
-
پارادایم انتقادی
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
پارک علم وفناوری
شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
پارک علم و فناوری اهواز
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
پویاییهای سیستم
شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
ت
-
تاپسیس
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
تحلیل تطبیقی پایدار
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
-
تحلیل زمینه
تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
تعاریف مدیریت فناوری
مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
-
تعبیه شدگی
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
تلفن همراه
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
توانمندی نوآوری
عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
-
توسعة کارکنان
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
توسعة محصول جدید
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
توسعه محصول جدید
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
ج
-
جو سازمانی
بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
ح
-
حداقل مربعات جزئی
اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
خ
-
خردمایة سیاستی
تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
خودسازمان دهی
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
خودمختاری
بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
-
خوشۀ صنعتی
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
-
خوشۀ نوآورانه
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
ر
-
رضایت مشتری
شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
-
رضایت مندی مشتری
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
رویکرد پیکربندی
پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
س
-
ساختیابی
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
سرمایه روانشناختی
بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی شهر تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 77-100]
-
سرمایه گذار خطرپذیر
اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
-
سرمایۀ اجتماعی
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
-
سیاست گذاری علم و فناوری
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
سیاستگذاری علم و فناوری
جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
ش
-
شبکه
شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
شبکه دانش
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
-
شبکه های نوآوری
شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
شبکۀ نوآوری
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
شرکتهای تجارت الکترونیکی استان اصفهان
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
-
شرکت های دانش بنیان
شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
ص
-
صنعت هوایی
عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
ع
-
عرضه و تقاضا
ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
-
عملکرد نوآورانه
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
-
عوامل اقتصادی و مرتبط با بازار
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
-
عوامل رفتاری
بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
-
عوامل زمینه ای
بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
-
عوامل ساختاری
بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
-
عوامل صنعتی
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
ف
-
فرآیند کارآفرینانه
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
فرآیندهای مدیریت فناوری
مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
-
فرا ترکیب
فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]
-
فراترکیب
ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
-
فرهنگ سازمانی و فرهنگ مشارکتی
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]
-
فناوری
عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
-
فناوری اطلاعات
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
ک
-
کارآفرینی
جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
-
کارکردهای سیاستی آیندهنگاری
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
-
کنترل راهبردی
پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
-
کنترل مدیریتی
پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
گ
-
گسترش عملکرد کیفیت
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
گسترش نوآوری
شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
-
گونه شناسی منطقه ای
فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]
م
-
ماهیت مدیریت فناوری
مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
-
محصولات نوآورانه
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
-
مدل سه شاخگی
بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
-
مدل کانو
طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
-
مدل معادلات ساختاری
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
-
مدل های نوآوری منطقه ای
فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
-
مدیریت دانش
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
-
مدیریت دانش
ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
-
مدیریت فناوری
جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
-
مدیریت نوآوری
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
-
مدیریت نوآوری
بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
-
مدیریت نوآوری
جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
ن
-
نظام بخشی نوآوری
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
-
نظام پاداشدهی
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
نظام نوآوری بخشی
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
-
نوآوری
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
نوآوری
عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
-
نوآوری
پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
-
نوآوری اجتماعی
بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
-
نوآوری باز
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
-
نوآوری در فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی شهر تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 77-100]
-
نوآوری درک شده سازمانی
بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
و
-
واژگان کلیدی: آها! کارآفرینانه
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
-
واسط دانشی
ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
-
واسط دانشی اثربخش
ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
-
ویژگی های واسط دانشی
ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
ه
-
هدف های مدیریت فناوری
مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
-
هوش سازمانی
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
-
هوشمندی سیاستی
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
-
هوش هیجانی
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]
ی
-
یادگیرنده بودن
مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
-
یادگیری سازمانی
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد