نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
  • آیندهنگاری انطباقی ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]

ا

  • ابزار سیاستی ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
  • ارتباطات درونی توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • ارزیابی اثرات آیندهنگاری ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
  • ارزیابی طرح ها اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
  • اشتراک دانش ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
  • اقتصاد متعارف تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • الگوسازی معادلات ساختاری بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • الگوی باس شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
  • انتقال دانش بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • انسجام بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
  • اولویت دهی اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]

ب

  • بازار رقابتی تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • بازاریابی درونی توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • بازنمود اجتماعی تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • بازنمود ذهنی تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • بازیگران نظام نوآوری ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
  • بستة کنترل پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]

پ

  • پارادایم انتقادی تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • پارک علم وفناوری شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • پارک علم و فناوری اهواز مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • پویاییهای سیستم شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]

ت

  • تاپسیس طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • تحلیل تطبیقی پایدار ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
  • تحلیل زمینه تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • تحلیل عاملی اکتشافی شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • تعاریف مدیریت فناوری مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
  • تعبیه شدگی مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • تلفن همراه طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • توانمندی نوآوری عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
  • توسعة کارکنان توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • توسعة محصول جدید طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • توسعه محصول جدید بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]

ج

  • جو سازمانی بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]

ح

  • حداقل مربعات جزئی اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]

خ

  • خردمایة سیاستی تحلیل خردمایه های سیاستی اقتصاد متعارف در حوزة سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مبتنی بر روش زمینه محور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • خودسازمان دهی مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • خودمختاری بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]
  • خوشۀ صنعتی بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
  • خوشۀ نوآورانه بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]

ر

  • رضایت مشتری شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
  • رضایت مندی مشتری طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • رویکرد پیکربندی پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]

س

  • ساختیابی تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • سرمایه روانشناختی بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی شهر تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 77-100]
  • سرمایه گذار خطرپذیر اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
  • سرمایۀ اجتماعی بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • سیاست گذاری علم و فناوری مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • سیاستگذاری علم و فناوری جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]

ش

  • شبکه شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • شبکه دانش بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
  • شبکه های نوآوری شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • شبکۀ نوآوری مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • شرکتهای تجارت الکترونیکی استان اصفهان بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
  • شرکت های دانش بنیان شناسایی، تحلیل و دسته بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری شبکه های نوآوری در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]

ص

  • صنعت هوایی عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]

ع

  • عرضه و تقاضا ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
  • عملکرد نوآورانه بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]
  • عوامل اقتصادی و مرتبط با بازار بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
  • عوامل رفتاری بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
  • عوامل زمینه ای بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
  • عوامل ساختاری بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
  • عوامل صنعتی بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]

ف

  • فرآیند کارآفرینانه تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • فرآیندهای مدیریت فناوری مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
  • فرا ترکیب فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]
  • فراترکیب ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 103-124]
  • فرهنگ سازمانی و فرهنگ مشارکتی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]
  • فناوری عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
  • فناوری اطلاعات بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-22]

ک

  • کارآفرینی جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
  • کارکردهای سیاستی آیندهنگاری ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
  • کنترل راهبردی پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
  • کنترل مدیریتی پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]

گ

  • گسترش عملکرد کیفیت طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • گسترش نوآوری شبیه سازی فرآیند اشاعه محصولات نوین با رویکرد پویایی های سیستم [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 77-99]
  • گونه شناسی منطقه ای فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]

م

  • ماهیت مدیریت فناوری مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
  • محصولات نوآورانه توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • مدلسازی معادلات ساختاری اولویت بندی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح های سرمایه گذاری خطرپذیر [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 131-152]
  • مدل سه شاخگی بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
  • مدل کانو طراحی محصول با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تاپسیس (مطالعه موردی تلفن همراه) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 121-144]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
  • مدل های نوآوری منطقه ای فراترکیب مدل های نوآوری منطقه ای مروری بر سال های 2013-1990 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-56]
  • مدلیابی معادلات ساختاری ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
  • مدیریت دانش بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
  • مدیریت دانش ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
  • مدیریت فناوری جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]
  • مدیریت نوآوری ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
  • مدیریت نوآوری بررسی تاثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی:شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 53-75]
  • مدیریت نوآوری جستاری در آموزش های تحصیلات تکمیلی مدیریت فناوری در جهان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 101-130]

ن

  • نظام بخشی نوآوری بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه خوشه بالگرد کشور [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 23-45]
  • نظام پاداشدهی توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • نظام نوآوری بخشی ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
  • نوآوری مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • نوآوری عوامل مؤثر در ایجاد توانمندیهای نوآوری (مطالعه موردی یک مرکز پژوهشی صنعت هوایی در ایران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 75-100]
  • نوآوری پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-32]
  • نوآوری اجتماعی بررسی تأثیر مدل سه شاخگی بر نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی یک شرکت وابسته به صنایع خودروسازی) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 57-75]
  • نوآوری باز ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 23-48]
  • نوآوری در فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی شهر تهران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 77-100]
  • نوآوری درک شده سازمانی بررسی رابطه متقابل نوآوری درک شده سازمانی با سایر مولفه های جو سازمانی در کارکنان ستاد شرکت برق منطقه ای خراسان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 33-52]

و

  • واژگان کلیدی: آها! کارآفرینانه تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]
  • واسط دانشی ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
  • واسط دانشی اثربخش ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]
  • ویژگی های واسط دانشی ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 101-120]

ه

  • هدف های مدیریت فناوری مفهوم سازی مدیریت فناوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا و خوشه سازی سازه های تعاریف [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-124]
  • هوش سازمانی توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-72]
  • هوشمندی سیاستی ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 703-102]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]

ی

  • یادگیرنده بودن مدلی برای بهبود خودسازمان دهی و یادگیرندگی شبکه های نوآوری در پارک علم و فناوری اهواز [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 47-74]
  • یادگیری سازمانی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر یادگیری سازمانی با تأکید بر نقش فرهنگ مشارکتی (مطالعه موردی یک سازمان دولتی) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-146]