Document Type : Original Article
Authors
1 PhD candidate of Technology Management, Faculty of Management and Economics, Islamic Azad University Science and Research Branch, Tehran, Iran
2 Professor, Faculty of Management and Economics, Islamic Azad University Science and Research Branch, Tehran, Iran (Corresponding author: radfar@gmail.com)
3 Associate Professor, Faculty of Management and Accounting, Allameh Tabataba'i University, Tehran, Iran
4 Professor, Faculty of Management and Economics, Islamic Azad University Science and Research Branch, Tehran, Iran
Abstract
Keywords
Main Subjects
Nelson, R., & Winter, S. (1982). An evolutionary theory of economic change. Cambridge: Harvard University Press.
Bhattacharya, S., & Momaya, K. (2009). Interpretive structural modeling of growth enablers in construction companies. Singapore Management Review, 73.
carey, M. J., DeWitt, D. J., Graefe, G., Haight, D. M., Richardson, J. E., Schuh, D. T., et al. (1990). The EXODUS Extensible DBMS Project: An Overview. International Workshop on Object-Oriented Database Systems-OODS . Madison: University of Wisconsin.
Checkland, P., & Holwell, S. (1998). Information, Systems and Information Systems-making sense of the field. Wiley, 100-120.
Gawsey, T. F., Deszca, G., & Ingols, C. (2015). Organizational Change An Action-Oriented Toolkit (3 ed.). California: SAGE Publications.
Godet, M. (2006). Creating Futures Scenario Planning as a Strategic Management Tool. Paris: ECONOMICA.
Godet, M., Arcade, J., Meunier, F., & Roubelat , F. (1999). Structural analysis with the MICMAC method & actors strategy with MACTOR method. Laboratory for Investigation in Prospective and Strategy.
Henderson, R., & Clark, K. (1990). Architectural Innovation: The Reconfiguration of Existing Product Technologies and the Failure of Established Firms. Administrative Science Quarterly, P. 9.
Hobday, M. (2000). Research Policy, 871-893.
Hobday, M. (2000). The project-based organisation: an ideal form for managing complex products and systems. Research Policy, volume 29, issue 7, 871.
Hobday, M. (February 1998). Product complexity, innovation and industrial organisation. Research Policy, Volume 26, Issue 6, Pages 689.
Hobday, M., & Tidd, J. (2000). Innovation in complex products and system. Research Policy, volume 29, issue 7, pp 793.
Microsoft Academic Search. (2019, 01 12). Retrieved from http://academic.research.microsoft.com/Search?query=complex%20product%20systems%20%28CoPS%29
Microsoft Academic Search. (2019, 12 12). Retrieved from http://academic.research.microsoft.com/Search?query=complex%20product%20systems%20%28CoPS%29
O'Sullivan, M. (2003). Contests for Corporate Control: Corporate Governance and Economic Performance in the United States and Germany. Oxford : Oxford Scholarship .
Ren, Y. T., & Yeo, K. T. (2006). RESEARCH CHALLENGES ON COMPLEX PRODUCT SYSTEMS (CoPS) INNOVATION. Journal of The Chinese Institute of Industrial Engineers, vol. 23, no. 6, pp. 519-529.
Ren, Y., Yeo, K. T., & Ren, Y. (2014). Risk Management Capability Maturity and Performance of Complex Product and System (CoPS) Projects with an Asian Perspective. Journal of Engineering, Project, and Production Management, 81-98.
Riedl, R. (2000). Structures of complexity - A morphology of knowing and telling. Berlin, Germany: Springer.
Roberts, D. (2004). The Modern Firm Organizational Design for Performance and Growth. Oxford : Oxford University Press.
Ulrich, K., & Eppinger, S. (2011). Product Design and Development. New York: McGraw-Hill.
Wheelwright, S., & Clark , K. (1992). Revolutionizing Product Development: Quantum Leaps in Speed, Efficiency and Quality. New York: Free Press.
Ying, T. R., & Yeo, K. T. (2006). Research Challenges on Product systems (Cops) Innovation. Journal of The Chinese Institute of Industrial Engineers, volume 23, issue 6, pp 519-529 .
پژوهشگاه هوافضا. (1398, 9 25). Retrieved 9 25, 1398, from پژوهشگاه هوافضا: http://www.ari.ac.ir/index.php/fa/2016-02-17-05-57-20
جعفری خانشیر, س., رادفر, ر., & حسنوی, ر. (1391). تبیین کارکردهای مدیریت فناوری در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی. مدیریت نوآوری, شماره 1، صفحه 41.
چکلند, پ., & پولتر, چ. (1393). یادگیری برای عمل-شرح جامع و کوتاه بر متدولوژی سیستم های نرم (SSM) - ترجمه محمدرضا مهرگان، محمود دهقان نیری، محمدرضا اخوان اتوری، کامیار رئیسی فر. تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
در مسیر ثریا. (1393, 11 13). Retrieved 9 25, 1398, from mashreghnews: https://www.mashreghnews.ir/news/383515/فعالیت-های-فضایی-ایران-از-آغاز-تا-انحلال-پژوهشگاه-فضایی-تصاویر
دفاع و امنیت. (1397, 09 27). Retrieved 09 25, 1398, from mashreghnews : https://www.mashreghnews.ir/news/920868/
دهقانی پوده, ح., اخوان, پ., & حسینی سرخوش, س. (1392). افزایش موفقیت توسعه محصول جدید مبتنی بر رویکرد نوآوری باز (مطالعه موردی در یک سازمان پژوهشی). مدیریت نوآوری, شماره 2، صفحه 45.
سازمان فضایی ایران. (1398, 9 25). Retrieved 9 25, 1398, from وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: https://www.ict.gov.ir/ir/companies/ministry/space
شایسته, ع., جلیلیان, ح., & شفقت, ا. (1396). بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عوامل کلیدی موفقیت و عملکرد توسعه محصول جدید در حوزه صنعت دفاعی. مدیریت نوآوری, شماره اول، صفحه 135.
شبکه های ماهواره ای. (1395, 09 23). Retrieved 09 25, 1398, from سازمان فضایی ایران: https://isa.ir/page/139/
صنایع دفاعی ایران. (2009, 01 19). Retrieved from ویکیپدیا، دانشنامه آزاد: https://fa.wikipedia.org
فرتاش, ک., محسنی کیاسری, م., & سعدآبادی, ع. (1395). نقش توانمندی مدیریت فناوری در فرآیند توسعه محصولات جدید دفاعی (یافته های تجربی). مدیریت نوآوری, شماره2، صفحه 135.
فضایی, ک. پ. (1396). تحلیل وضعیت فضایی کشور گذشته، حال و آینده- گزارش شماره 4 پایش بخش فضایی سند جامع توسعه هوافضا. تهران: شورای عالی انقلاب فرهنگی.
فناوری سنجش از دور. (1398, 9 25). Retrieved 9 25, 1398, from سازمان فضایی ایران: https://isa.ir/page/154/تعریف-و-تاریخچه
کارگروه تلفیق و ارزیابی. (1397). تراز منطقه ای حال حاضر و آینده کشور در حوزه فضایی. تهران: شورای عالی انقلاب فرهنگی.
کارگروه فضایی. (1397). تاریخچه ساختار فضایی کشور. تهران: دانشگاه عالی دفاع ملی.
میز تخصصی فضایی. (1398). ساختار فضایی کشور و موضوعات مرتبط. تهران: دانشگاه عالی دفاع ملی .
هوافضا, س. ت. (1391). سند جامع توسعه هوافضای کشور. تهران: شورای عالی انقلاب فرهنگی.