Document Type : Original Article
Authors
1 Department of Marketing and Business Strategy, Faculty of management, University of Tehran, Tehran/Iran
2 Associate Professor and faculty member of the Department of Marketing and Business Strategy - Faculty of Management, University of Tehran. / Masnool correspondence shahhoseini@ut.ac.ir
3 Associate Professor and faculty member of the Department of Marketing and Business Strategy - Faculty of Management, University of Tehran. mohsen.nazari@ut.ac.ir
4 Assistant professor and faculty member of Marketing and Business Strategy Department - Faculty of Management, University of Tehran aheidary@ut.ac.ir
5 Associate Professor and member of the Faculty of Business Administration, Faculty of Management and Accounting, Shahid Beheshti University b-hajipour@sbu.ac.ir
Abstract
Keywords
Main Subjects
الهی، ش.، کلانتری، ن.، آذر، ع. و حسنزاده، م.، 1394. رابطه میان زیرساختهای رایج نوآوری، ظرفیت جذب و عملکرد نوآورانه در سطح ملی. مدیریت نوآوری، 4 (4)، 30-1.
بروجردی، م.، آقازاده، ه. و نظری، م.، 1400. تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاههای خدمات مهندسی. پژوهشهای مدیریت در ایران، 25 (1)، 161-137.
تبریزی، م.، 1393. تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، 21 (64)، 138-105.
حسینی، س م.، رضائیان، ع.، قرهچه، م. و پریزادی، ع.، 1393. پیکربندی سازوکارهای کنترلی در شرکتهای نوآور. مدیریت نوآوری، 3 (3)، 32-1.
صاحبالداری، م.، سلطانی، م. و کردنائیچ، ا.، 1400. پیشآیندهای شکلگیری روابط همرقابتی. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 48 (4)، 143-123. *
طالاری، م. و بیننده، آ.، 1399. بررسی سیر تطور همرقابتی و ارائه مدل جامع راهبرد همرقابتی در شرایط تحریم. بهبود مدیریت، 14 (1)، 95-126.
عباسپور، م.، حسنقلیپور سوری، ط.، نظری، م. و سیاره، ج.، 1400. مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی همرقابتی در صنعت حملونقل و ارائه چارچوب مفهومی. نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، 18 (17)، 23-1. *
قادری عابد، ا.، نظری، م.، کمرهای، م. و حیدری، ع.، 1397. ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهشهای مدیریت در ایران، 22 (4)، 128-102. *
کشتکار، ل.، سرایی، م. و کلانتری، م.، 1400. ارزیابی زمینه های شکل گیری راهبرد رقابت همکارانه در کنسرسیوم مثلث طلایی گردشگری ایران. فصلنامه علمی اقتصاد و مدیریت شهری، 9 (37)، 38-19. *
محمدی، م. و حاجیپور، ب.، 1397. شناسایی الگوی همکاری- رقابت در صنعت خودروسازی ایران براساس رویکرد سیستمی: مطالعه دادهبنیاد. بررسیهای بازرگانی، 16 (8889)، 22-1. *
نظری، م.، کمرهای، م.، حیدری، ع. و قادری، ا.، 1398. ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی. مدیریت بازرگانی، 11 (3)، 542-525. *
وزیری گودرزی، ا. و موحدی صبحانی، ف.، 1393. ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرایند اشتراک دانش. مدیریت نوآوری، 3 (3)، 120-101.
وحیدینیا، ا.، حسینزاده شهری، م.، خدادادحسینی، س. د. و عبدالوند، ن.، 1399. تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 12 (24)، 528-511. *