اهداف:
1- انتشار به موقع یافتههای نوین پژوهشی در زمینه مدیریت نوآوری 2- دستیابی به سطح کیفی مورد تأیید نهادهای علمی داخلی (ISC) و بینالمللی (ISI) 3- توسعه شبکه تعاملی (مجازی و حقیقی) میان اندیشمندان و محققان حوزههای مدیریت نوآوری و ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح ملی و بین المللی 4- ایجاد بستری مناسب برای ارائه اندیشه های نو در مدیریت نوآوری و توسعه آن ها از طریق نشر آثار محققان 5- کمک به ارتقاء سطح پژوهش و شتاب بخشی به جریان فکری و تولید و نشر علم در زمینه مدیریت نوآوری 6- انتقال و تبادل تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در سطح بین المللی به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای پژوهشگران جهت استفاده از به روزترین تحقیقات علمی و نظریه پردازی ها دنیا در زمینه مدیریت نوآوری 7- تقویت زیرساخت علمی مناسب جهت ارتقای دانش مدیریت نوآوری از طریق:
- تسهیل، انتقال و تبادل آموختهها و تجربیات پژوهشگران و کارشناسان
- ارائه اطلاعات صحیح و دقیق
- طرح و تبیین سیاستها در کنار بیان اصولی و منطقی دیدگاهها
8- ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت نوآوری
|