کلیدواژه‌ها = توسعه محصول جدید
تأثیر عوامل ساختاری بر توسعه محصول جدید حوزه فضایی کشور در سطح بنگاه

دوره 10، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 25-55

حسین اثباتی؛ رضا رادفر؛ حبیب الله طباطبائیان؛ عباس طلوعی اشلقی


طراحی مدلی برای تدوین راهبرد فناوری های محصول در سطح یک بنگاه مادر براساس توانمندی های فناورانه شبکه زنجیره تامین

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 53-85

احمد کریم پور؛ محمدرضا آراستی؛ محمدرضا اکبری جوکار؛ مهدی شیخ زاده


افزایش موفقیت توسعه محصول جدید مبتنی بر رویکرد نوآوری باز (مطالعه موردی در یک سازمان پژوهشی)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 45-68

حسین دهقانی پوده؛ پیمان اخوان؛ سید مهدی حسینی سرخوش