Eisenhardt, . K. M., 1989. Building theories from case study research. Academy of management review, 14(4), pp. 532-550.
Jeston, J., Nelis, J. & Davenport, T., 2008. Business Process Management: Practical Guidelines to Successful Implementations. s.l.:NV.
Kline, P., 2014. An easy guide to factor analysis. s.l.: Routledge.
Maswadeh, S. N., 2015. An evaluation of SMEs satisfaction toward Jordanian Islamic banks service quality. Procedia economics and finance, Volume 23, pp. 86-94.
Phan, P., Siegel, D. S. & Wright, M., 2005. Science parks and incubators: observations, synthesis and future research. Journal of Business Venturing, 20(2), pp. 165-182.
Saarenketo, S., Puumalainen, K., Kuivalai, O. & Kyläheiko, K., 2004. Dynamic knowledge-related learning processes in internationalizing high-tech SMEs. nternational Journal of Production Economics, 89(3), pp. 363-378.
Sabir, . R. I. et al., 2014. Factors affecting customer satisfaction in banking sector of Pakistan. International Review of Management and Business Research, 3(2), pp. 1014-1025.
Skordoulis, M. & Pekka-Economou, V., 2015. Analysis of the Factors Affecting Customers’ Satisfaction from the Greek Banks. Proceedings of eRA-10 International Scientific Conference: Economy I Session, pp. 32-40.
Tallon, P., Kraemer, K. & Gurbaxani, V., 2000. Executives’ Perceptions of the Business Value of Information Technology: A Process-Oriented Approach. Journal of Management Information Systems, 16(4), pp. 145-173.
Yin, R. K., 2003. Case Study Research, Design and Methods. s.l.:Sage Publications.
Yin, R. K., 2012. Applications of Case Study Research. s.l.: SAGE Publications, Inc .
ابوجعفری, ر. ا., الهی, ش., پیغامی, ع. و یاوری, ک., 1392. چارچوب مفهومی تحلیل بین سیستمی هولونیک: مطالعه نظری رابطه نظام مالی و نظام نوآوری. مدیریت نوآوری, 2(3), صص99-124.
احمدی, پ. و پوراشرف, ی. ا., 1386. مسیر رضایتمندی مشتری در بانک های تجاری. مدرس علوم انسانی, 11(3), صص 29-58.
بازایی, ق. و رضائیان , ن., 1394. بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران). فصلنامه مدیریت کسب و کار, جلد شماره 27, صص 27-46.
بشیری, ج., گیلوری, ع. و کولائیان, ف., 1394. میزان کاربست نتایج طرحهای تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از نگاه مجریان طرحها. فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات, 1(1), صص 47-68.
دهقان, ن. ا. و دهقان, . ک., ۱۳۸۸. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ها. اولین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی، تهران.
رادفر, ر. و خمسه, ع., 1387. تبیین تأثیر شبکه سازی تحقیق و توسعه بر افزایش ارزش در شرکتهای کوچک. رشد فناوری, 4(14), صص 2-12.
رنگریز, ح. و کرمی, ن., 1391. بررسی تاثیر رضایت و سهولت استفاده از وب سایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان). مطالعات کمی در مدیریت, 3(1), صص 81-98.
روانبند, ف., 1384. بررسی عوامل اصلی ایجاد و افزایش اعتماد در بین مشتریان کلیدی سیستم بانکی (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین), تهران: پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س).
صندوق نوآوری و شکوفایی, 1395. عملکرد دو ساله صندوق نوآوری و شکوفایی در دولت تدبیر و امید (1392-1394), تهران: صندوق نوآوری و شکوفایی.
صندوق نوآوری و شکوفایی, 1397. گزارش اجمالی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی, تهران: صندوق نوآوری و شکوفایی.
طبرسا, غ., رضائیان, ع. و نظرپوری, ا., 1391. طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمانهای دانشبنیان. تحقیقات بازاریابی نوین, 2(1), صص 47-72.
عبدالوند, م. و عبدلی, ک., 1387. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت. مجله مدیریت بازاریابی, 3(5), صص 1-20.
عزیزی, م. و ملایجردی, م., 1396. روش های تأمین مالی کارآفرینی اجتماعی. تحقیقات مالی, 19(1), صص 119-138.
فخاری, ح., سلیمانی, د. و دارایی, م., 1392. بررسی اثرات تحریم های اقتصادی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان کشور. سیاست علم و فناوری, 5(3), صص 1-16.
قاضی نوری نائینی, س. س., سرکیسیان, آ. و علیزاده, پ., 1388. دولت و کارآفرینی تکنولوژیک: مقدمه ای بر سیاست های حمایت از شرکتهای تازه تأسیس تکنولوژی محور. تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
قاضی نوری, س. س., بامداد صوفی, ج. و ردائی, ن., 1396. چارچوب انتخاب ابزارهای تامین مالی بر اساس خوشه بندی شرکتهای دانشبنیان. سیاست علم و فناوری, 9(2), صص 13-30.
قانون حمایت از شرکتها و مؤسساتدانش بنیان, 1389.تهران: مجلس شورای اسلامی.
کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانشبنیان, 1397. وب سایت کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و مؤسسات دانشبنیان. http://daneshbonyan.isti.ir [دستیابی در 1397].
کاوسی, س. و سقائی, ع., 1393. روشهای اندازه گیری رضایت مشتری. تهران: آمه.
گلعلی زاده, م., طباطبائیان, س. ح. ا. و زعفرانیان, ر., 1387. ارائه راهکار سیستمی ایجاد نهادهایی جهت تأمین مالی بنگاه های نوپا دانشبنیان در ایران. پارک فناوری پردیس, جلد 17, صص 46-52.
گوهری, م., 1393. تعیین و طبقه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک. ماهنامه داخلی بانک اقتصاد نوین, صص 30-38.
محمدی, س., 1390. بررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه 5 بانک ملت), مکان نشر نامشخص: پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
محمدی, ع. و حسین زاده, ح., 1387. برنامهریزی راهبردی و نقش آن در تحول سازمانهای دانشبنیان. فصلنامه مدیریت نظامی, جلد 31, صص 29-48.
مختاری, غ., 1387. روش های نوین مشتریمداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران. دانش بانکداری, جلد شماره 29 و 30, صص 46-48.
مسلمی, ن. و موسوی, ع., 1394. ارزیابی کیفیت برنامهریزی درسی از دیدگاه مجریان آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور. مهارت آموزی, 14(4), صص 57-68.
نقی زاده, ر., الهی, ش. و منطقی, م., 1395. الگوی توسعه نوآوریهای فناورانه در مناطق ایران؛ مطالعه موردی فناوریهای زیستی، نانو، اطلاعات و ارتباطات و هوایی. فصلنامه سیاست علم و فناوری, جلد 29, صص 43-60.